«Газмережі» запустили нові цифрові сервіси для споживачів газу
- Перегляди: 323
 Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» оголошує про запуск нових онлайн-інструментів, які дозволяють споживачам зручно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з розподілом природного газу. Зокрема, запрацював Telegram-бот «Газмережі» — цифровий сервіс, що забезпечує доступ до основних функцій без необхідності особистого звернення чи телефонних дзвінків.
Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» оголошує про запуск нових онлайн-інструментів, які дозволяють споживачам зручно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з розподілом природного газу. Зокрема, запрацював Telegram-бот «Газмережі» — цифровий сервіс, що забезпечує доступ до основних функцій без необхідності особистого звернення чи телефонних дзвінків.
Через Telegram-бот t.me/mygrmu_bot користувачі можуть:
* передавати показання лічильника;
* перевіряти стан особового рахунку;
* здійснювати оплату за послуги;
* додавати особові рахунки — як власні, так і близьких;
* отримувати актуальну інформацію щодо розподілу газу.
Щоб зареєструватись, перейдіть за посиланням: t.me/mygrmu_bot та оберіть Івано-Франківську філію.
Крім того, для покращення комунікації з клієнтами, які надають перевагу живому спілкуванню, запроваджено новий прямий номер Контакт-центру: 0 800 303 104
Оператори Контакт-центру надають консультації з таких питань:
* передача показань лічильника;
* інформація щодо нарахувань та оплати за розподіл газу;
* газифікація приватних осель;
* реєстрація в Telegram-боті або особистому кабінеті my.grmu.com.ua;
* інші питання, пов’язані з розподілом газу.
Графік роботи Контакт-центру:
будні дні — з 08:00 до 17:00;
вихідні — з 09:00 до 18:00.
ТОВ «Газорозподільні мережі України» продовжує вдосконалювати сервіси для забезпечення якісного та доступного обслуговування споживачів.
Календар новин
| Жовтень 2025 | 

 
                
 
																									
						 
			 
						        


















